I vår nya entré

kan jag tänka mig att ha det så här inbjudande.
Inte för att det just måste vara masker , kan tänka mig lite olika buddhafigurer tex. Men att sätta belysning i en ”vanlig bokhylla” kan ge en sådan effekt.
Man glömmer ofta bort en sådan ”enkel” sak. Jag har t ex inte funderat så mycket på lampor, belysning mer än i praktiskt syfte.
Vi har lampor nere ifrån som lyser upp palmen på kvällen, det är också fint.
Tror jag ska fundera mer på mysbelysning hädanefter!
Och så ska jag bara hitta ett större hus där entrén kan bli så här fin:-)

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till I vår nya entré

  1. Malinka skriver:

    Belysning och ljussättning är allt i ett hem, det kan förvandla vilket hem som helst. Min bror håller bara på med sånt och han är verkligen en fena. Jag hade vanliga lampor hemma som jag tyckte var snygga och de var väl rätt så centrerade i rummen men tji fick jag. Nu har vi helt annan ljussättning och det har verkligen blivit en helt annan trivselfaktor hemma hos oss.

Kommentera

