Manlig, ofrivillig, bijouteri

För ett tag sedan skrev jag om när jag och mannen köpte nya jackor på La Cañada /Marbella. Det var höstjackor och jag använde min när jag var hemma i Sverige. Igår åkte mannen och han skulle resa i sin.
Lillan fick låna den i bilen och sa helt plötsligt; – Larmet är ju kvar…
– What! Vi vände oss om och …visst…..jättekul ju….;

Hur är det möjligt…att larmet inte utlöses när vi lämnade butiken?
Lönt att ha larm liksom…

Detta kunde varit kul…om det nu inte blev som så att jag åkte på att köra till Marbella och befria jackan…Nu blev det bara jobbigt..Och troligtvis dyrt…Jag går ju liksom förbi 280 butiker som bara viskar mitt namn…

Det här inlägget postades i Mode, Shopping och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Manlig, ofrivillig, bijouteri

  1. sofie skriver:

    Haha only in Spain ! Förvånar mej inte alls 😉

  2. Areyanna skriver:

    Hihi=) Det måste ha larmats av innan å så glömde de ta bort det bara? Osis men tur det ej gick på då=) ha en fortsatt fin kväll! Hälsningar från mig å king<3

  3. stoffisen skriver:

    Viktigast av allt! SNYGG jacka 😉
    Kram
    Stoffe

Kommentera

