Rivjärn??

Jag och lillan skulle baka cheesecake i ugn.
Kunde inte göra en variant som skulle i frysen,då frysen är fullpackad.
Nå väl, det var dags att riva citronskal och lillan stod som ansvarig för det momentet. Hon får tag i det lilla rivjärnet, noterar att det är nytt ( jag hade precis öppnat förpackningen och lagt den vid trappan-då den ska upp nästa gång jag går förbi).

-Kan jag använda denna mamma eller är den bara till parmesanosten??

Parmesan-rivjärn

Vänder mig om och håller på att dö av skratt. Lillan fattar ingenting.
Jag berättar att det lilla rivjärnet har en kompis…som heter fotfil…och de vill gärna bo tillsammans i badrummet:-))

Rivjärn- absolut !

Undrar om vi äter för mycket parmesan i denna familjen;-))

Ps: Cheesecake i frys blir nog tio gånger bättre;-o

Det här inlägget postades i fun och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Rivjärn??

  1. Kenneth skriver:

    haha inte lätt det där går ju faktiskt o missta sig om man tittar lite snabbt 🙂

Kommentera

