Hunter, Cola light och luffsstövlar

Idag är en bra dag. Har bonnat på med cola light och choklad. Lämnat lillan på kalas, in the middle of no where..typ…Och så har jag shoppat. 2 par stövlar ( jag som inte ens gillar skor/stövlar!)Men de senaste dagarnas kaskader av regn har fått mig att inse att ett par gummistövlar inte vore helt fel. Så jag slog på stort;

Det blev ett par Hunter(svart glansiga) med svart pälskrage fäst på den avtagbara strumpan. Skitläckert. Var först sugen på de med djurmönster men tänkte att det tröttnar man nog på ganska fort. Därför blev dt svarta. Helt onödig kostnad egentligen, när jag tänker efter…Men jag är nöjd:-)

Sen blev det ett par ”gå-ute-morgontofflor-typ”…liknar uggs. Svarta, ”stickade”, med bollar. Jättesköna. Ska bli mina luffsstövlar från och till skolan/stan.

Nu kom solen och förhoppningsvis har regnovädret dragit förbi. Vi klarade oss hyfsat här, det var värre för de i Murcia, byarna norr över Malaga.
Människor har dött, bilar och hus har försvunnit med regnmassorna.
Nu får solen gärna stanna kvar:-) Gör inget om jag inte får användning för gummistövlarna än….

Det här inlägget postades i lyxfru`?, Mode, Shopping, Spanien och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Hunter, Cola light och luffsstövlar

  1. Mrs G skriver:

    Åh de var fina, bra köp! Nu är bloppisen uppe hos mig 🙂
    http://wp.me/p1uIV8-4Xm

    Kram Mrs G

  2. Kenneth skriver:

    de där stövlarna såg inte direkt billiga ut 🙂

  3. inamarina skriver:

    Snygga! har sett dina kommetarer lite här och var i bloggosfären så jag var ju tvungen att titta in nu :). Spännande att ni flyttat till Spanien! Är själv sugen på en utomlandsflytt med familjen men är så himla feeeeg…. HUr trivs ni? Kram =)

Kommentera

