Att bygga

Man kan bygga mycket; hus, klossar,sandslott mm
Jag har byggt ögonfransar. Hade inte världens kortaste tidigare men behövde få ett litet lyft. Bokade hos Sofia, som har gjort mina andra behandlingar tidigare.
Tog inte alls lång tid, hon är snabb och duktig.
Dessa ska väl sitta i cirka 2-3 veckor sedan får man fylla på.
Vad tycker ni ?
Mannen såg givetvis ingen skillnad:-o

Det här inlägget postades i Skönhet, Spanien och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Att bygga

  1. Thina Sjöholm skriver:

    Klart att det syns. Ska han också laseroperera ögongen. Och snyggt blev det också. Inte för mycket. Ser naturligt och snyggt ut.

    • tiajajja skriver:

      Haha, dt borde han kanske…Jag frågade om han såg någon skillnad och då svarade han; har du gjort något med ögonbrynen….suck…..

  2. Malinka skriver:

    Känner mig korkad och behöver ytterligare förklaring. Hur då byggt på, hur fungerar det? Är det någon massa man lägger på befintliga ögonfransar eller vad gör man?

    • tiajajja skriver:

      Inte alls korkat Malinka, man tar små ögonfransar och limmar antingen över eller ovanpå sina egna.
      Ett pillejobb då Sofia sätter på dem en och en. Det finns även ”lättare” varianter där det sitter t ex 10 st ögonfransar på en remsa och så applicerar man den:-))

  3. Jag har en tjej som kommer hem och gör mina fransar. Men hon separerar inte fransarna ordentligt vilket resulterar i att mina egna fransar blir dåliga.
    Vart gjorde du dina? Och vad kostar det?

    • tiajajja skriver:

      Jag gjorde mina nära ferieplatsen i Fuengirola. Hos min frisör Petro hyr en tjej in sig;
      Centro Estetica Sofia Guerrero. Hon är fantastiskt duktig. Minns inte exakt vad jag betalade men reagerade på att dt var så billigt:-)))) Hon finns även på facebook

Kommentera

