Den nakna sanningen

Jag har varit på olika behandlingsformer idag.

Det blev färg av ögonbryn, ögonfransar, permanent av fransar, peeling/body wrap, ansiktsbehandling med rengöring och djupgående ögonkräm samt dränag massage. Allt var helt underbart skönt, även dränag massagen.
Sen att jag gått och kissat hela dagen, det är ju så det ska vara. Och så har jag fyllt på med mycket vatten.

Tänkte på en sak när jag låg där..hur vackra alla spa-bilderna är.
Ja, reklambilderna som visar hur ljuvt, vackert, skönt, avkopplande allting är.
Så här brukar det se ut;

Eller så här;

Fast varför lägger de inte ut riktiga bilder, oretuchade…..haha, så klart de inte gör. Det hade ju aldrig sålt en enda behandling.
För vem fan vill se ut så här liksom;

Näää…tänkte väl det 😉

Det här inlägget postades i fun, njutbart, Skönhet, Spanien och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Den nakna sanningen

  1. Ia skriver:

    Jag vill!! För jag vet att det är skönare än det ser ut!!!

  2. Mrs G skriver:

    hahaha helt rätt..man ser ganska bedrövlig ut…speciellt frisyren brukar vara flottig och fin efteråt 🙂

    Kram

Kommentera

