Lever det sargade ollonet??

Idag har vi; jag och mannen köpt årskort på gymmet i Malaga.
Körde 45 minuter styrka och därefter rakt tillbaka till Fuengirola och fick fixat fötterna. Ni som varit med ett tag vet att jag har världens fulaste höger-stortå-nagel ( eller egentligen; hela tån är ful). Jag tappade hela nageln för ett bra tag sedan och den blev aldrig sig lik…ännu värre än tidigare faktiskt.
Så här såg den ut då;

https://annorlundaunderbara.wordpress.com/2012/01/27/ett-sargat-ollon
Ett tufft jobb att försöka återställa/fixa mina fötter.

En ful förebild;

Under tiden;

Och efterresultat (gele med lite stenar);

Att mina fötter i sig fortfarande är fula, kan jag inte skylla på Sofia Guerrero på Centro Estético. Hon var väldigt duktig och snabb.

Ska dit igen på måndag..har 5 behandlingar då och 1 st på onsdagen.
Blir en bra början på den veckan:-)

Ledsen för så sjukt dålig bildkvalitet, tog foto med ipaden och sen laggade internet så jag fick fotografera av med mobilen…….

Det här inlägget postades i njutbart och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Lever det sargade ollonet??

  1. Cissi skriver:

    De där ä va jag kaller klövar 😉

  2. Ping: Det är dags igen..att lufta ollonet | Annorlunda Underbara

Kommentera

