Jag FÖRBJUDER

alla som är i mitt ansikte att äta lök.

Så här; massage och ansiktsbehandling idag….Personen som gjorde detta på mig hade tydligt ätit lök. Jag klöks! Jag tål inte lök och tycker verkligen inte att man ska få äta det om man arbetar nära människor.

Yrken som borde få lök-förbud; tandläkaren, spaterapeuter, optiker och andra som man är face-2-face med.
Och rökförbud borde också införas på samtliga.
Låg en gång med ansiktsmask i tio minuter. Spa-tjejen passade tydligen på att gå ut och röka för att sedan komma tillbaka, doftandes av kall rök.
Hur svårt kan det vara att hålla munnen fräsch, god tandhygien och någon liten mintkaramell i kinden….

Ja, jag har rökt själv och tyckte inte om doften då iheller. Äckligt!

Ni förstår vad jag menar….för vem bryr sig om gynekologen har ätit lök liksom :-))

Det här inlägget postades i Okategoriserade och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Jag FÖRBJUDER

  1. sanna skriver:

    haha, jag hamnade på din blogg av en slump och shit vad jag har skrattat. du är ju fan helt underbar. vad rolig du är och vad bra du skriver och vilka härliga ämnen du har och skön variation på allt, ha det gott, kram

    • tiajajja skriver:

      Men åh så snäll du är…kul att du gillar min lite lätt schitzoblogg….här ventileras allt mellan himmel och jord. Hoppas du vill titta in fler gånger:-) Kram Jess

Kommentera

