Debitera maken?

Idag blev dt inte lämning av kidsen, det gör våra underbara grannar på tisdagarna.
Så vi drog till gymmet på Plaza Mayor. 23 Euro/person. Det blev styrka och lite kondition för mig i cirka 45 min. Mannen slet med vikter och gick sedan för att träna 1 timmes BodyCombat.
Jaha……vad ska jag göra , tyckte jag…
– Gå och titta lite ,sa mannen.

Hahaha,han borde veta bättre. Där är hur många affärer som helst, skitstort köpcentra. Så jag gick väl och tittade lite då….

Det blev inköp på Pull & Bear, Stradivarius, Promod, Oysho, Piel de Toro med mera.
Den senast nämnda; Piel de Toro har jag sneglat på ett tag. Idag köpte jag en skjorta till mig (eller säger man blus…) och en långärmad piké. Mannen fick också en pikétröja:-) Gillade när expediten tittade på mig (från topp till tå…)och gav mig en Large…..dn satt perfekt:-o


Summan blev hög…..det gick snabbt att bränna iväg några tusenlappar.
Tycker själv att det borde bli mannens räkning…det var väl han som skickade iväg mig…..??

Det här inlägget postades i Mode, presenter, Shopping, Spanien och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Debitera maken?

  1. Elsa skriver:

    Bra jobbat och bra rollfördelning tycker jag 🙂 Han tränar och du shoppar! Du tar väl hand om din make tycker jag. Är det ett spanskt klädmärke på bilderna? Finns de i Svedala också?

Kommentera

