SATS och Mr Maurice

Trodde ALDRIG jag skulle säga dt här;
– Jag saknar SATS Sverige och jag saknar min PT; Mr Maurice.

Var på gym idag…ptvi.
Det var trångt, mörkt, varmt, slitet, mkt folk på liten yta.
Det stank gammal gymnastiksal, pilatesbollen var sumpig, fanns ingen plats för mig att göra de gamla vanliga övningarna på.Duschen stank mögel och duschen var iskall med en stråle mitt på huvudet (visst kan man tortera folk på detta viset…?)
Jag surade mest faktiskt….

Har man gått på SATS hemma, i deras superfräscha lokaler, rent, nytt, ljust och haft en bestämd PT som sagt åt en vad man ska göra (och ställt in alla maskinerna, kollat så bollen var ok) så var dagens erfarenhet en jag kunde varit utan.

Mannen sa; -Jag är nog mer van…efter alla år i svettiga brottarlokaler.

Det blir INTE här som vi kommer att träna.
Gnällfia och mannen ska kolla ett annat ställe imorgon, nästan hela vägen till Malaga.
Där finns Les Mills och mannen kan med glädje köra sina gamla pass; BodyPump, BodyCombat, spinning m.m.

Svårt att hitta ngt bra när Mr Maurice och SATS har satt ribban så högt!

Det här inlägget postades i Herbalife-må bra och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

