Flygplatsen

Sitter på flygplatsen i Malaga och väntar på mannen. Äntligen är lilla familjen samlad igen:-))
Flickorna valde att stanna hemma och städa sina rum inför pappans ankomst…och dt behövdes kan jag säga.
Antar att vi tar en lugn dag idag, mannen steg upp 03;40 och jag tror han är nöjd med en kall öl vid poolen.

Först tänkte jag ge honom ett storslaget bemötande här på flygplatsen. Ni vet; så som dem gör på tv/film. Tjejen springer en kilometer typ, hoppar upp med benen runt hans midja och så snurrar dem runt, runt och livet är som ett hav fyllt av rosor.
Men…kan inte göra dt hoppet, hade nog kissat på mig och vält maken så han får hämta mig på fiket rakt över istället 😉

Har stora problem med internetuppkopplingen hemma, hoppas jag kan återkomma senare under dagen.
Ha en skön lördag

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Flygplatsen

  1. haha, det hade varit lite roligt om du försökte dig på ”filmscenen” 😉

  2. kristinakihlstrm skriver:

    Hahaha, ja det där med att kissa på sig hade varit en garanti 🙂 Men annars hade det varit roligt om du provat.

Kommentera

