Att peta i näsan offentligt

går ju fetbort…Punkt!
Det är inte ok att ; peta i näsan när man sitter i bilen,står i kö, pratar i telefon, väntar på någon, rullar kråkorna mellan fingrarna, skjuter iväg dem, torkar på kläderna eller stoppar i munnen…överhuvudtaget..håll fingrarna i styr.

Jag var för några dagar sedan på MiraMar, ett stort shoppingcenter här i Fuengirola. Stod och väntade på min tur vid ost/charkdisken när ett par börjar bli lite hångelsugna…trodde jag…hon närmade sig honom..tittade noga på hans ansikte…och sen KÖRDE HON SITT FINGER I HANS NÄSA !! Va i helvete…..örk….

Och så försökte hon få tag på något, och rotade och letade och pratade med honom.
Sen försökte han, och vad dom än försökte ta loss ( troligtvis ett hårstrå och inte en superseg kråka)så gick det inte.

Jag blev så äcklad och förstod inte att man kunde göra sånt mitt ute bland folk.Ja inte ens hemma i mörker skulle jag ge mig på min mans näsa……Det slutade med att jag kom av mig och köpte leverpastej istället för ost…Skitbra ju, ingen äter leverpastej…..

Var petar du i näsan? Och petar du oxå i andras näsor……då behöver du nog söka hjälp !

Såna här vill jag ha ; (nu när vi är inne på tema Näsor)

Det här inlägget postades i Fobi och tokigheter...., fun, Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Att peta i näsan offentligt

  1. stoffisen skriver:

    Så inte ok! Usch!
    Vad snuskigt. Oavsett om det är hemma eller offentligt :/

Kommentera

