Vad sover du i ?

Nu tänker jag inte på en säng, en soffa, en campingstol eller liknande.
Jag satt och funderade på vad kändisar svarar när de brukar få frågan ( av skvallerjournalisten); -Vad har du på dig när du sover??

De flesta svarar ; Naken

Är det så eller är det något man förväntas svara? Blir det mer spännande, mer åt fantasin liksom??

Vissa tjejer svarar; spetsnattlinne eller negligé.

I den särken ovan hade jag nog vimsat in mig några varv för att vakna kallsvettig och tro jag fått på mig en tvångströja eller liknande….

Har aldrig läst att någon svarat; I en stor hålig och fläckig tshirt och ett par slappa boxertrosor……

VAD sover du i ???

Det här inlägget postades i fun, Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Vad sover du i ?

  1. Thina Sjöholm skriver:

    Hade fått noja av att ha kläder att snurra in mig i….. All in är det här. Eller all out…….All off, måste det bli :))

  2. Carola skriver:

    Ska man våga svara på det ? =) Blir mest trosor… om jag inte är sjuk å väldans frusen, då kan jag dra på mig en t-shirt å sockor =)

  3. puttebloggen skriver:

    Amnings-bh, trosor, mysbrallor (som åker av när det blir för j-la varmt), en fyraåring, en man, ibland en bebis, fyraåringens filt, ett täcke, fem kuddar som på något sätt kastas runt av man o barn under natten. Eller kort sagt. Jag sover i kaos. Men jag skulle inte kunna sova utan.

  4. Ninjakossan skriver:

    Oftast ett stort, högst osmickrande men ack så bekvämt, nattlinne med nallebjörnar på. Och inte något himla ”axelremmarspetsspetsv-ringad”-grej, utan vanlig urtvättad bomull i t-shirt modell.

    Ibland anstränger jag mig och tar på mig ett ”axelremmarspetsspetsv-ringad”-grej, och även om tyget i sig är väldigt mjukt så är det obekvämt med spetsarna och de tunna axelbanden.

  5. Ingela Persson skriver:

    Hahaha…vilka funderingar du har… 🙂 Nja, bilden du la upp, sexigt och så…men det får bli en kvällsgrej och inget jag vill sova i. Nix, får gå på kändisarna bana jag också 😉

  6. Karoline skriver:

    Jeg sover mest i trosor eller naken =)

  7. Malin Broomé skriver:

    Jag tillhör den frusna typen och klär på mig när jag går och sover, kan vara allt från trosor, strumpor, linne eller t-shirt och någon form av korta eller långa byxor beroende på årstid. Sover dock alltid under tjockt duntäcke. Det märkliga är dock att när jag vaknar på morgonen har jag oftast bara trosor kvar men jag vet inte för mitt liv hur det har gått till. Sån är jag.

  8. Hahaha WORD tiajajja!

Kommentera

