Enkel resa

En sån skitnatt, trött när klockan ringde. Fick packat det sista, konstaterat att 3 resväskor var i tyngsta laget och våra 3 handbagage var egentligen 5 st som vi tryckt ihop…övervikt så det stänkte!

Hem till syrran, samlade mig på trappsteget och peppade mig mentalt med; -jag ska INTE gråta, INTE, INTE gråta…….Det gick ju så åt helvete….Tårarna forsade, syrran grät, kramkalas och småttisarna….märkte ingenting;-)
Riktigt jäkla jobbigt att säga hej då, ses sen. Vi är tillsammans flera timmar varje dag, vi ses direkt på morgonen när jag vaknat, vi vet allt, delar allt och bara är bästa systrar EVER !
Svullen som en gris drog vi till flygplatsen..tänkte att idag med det huvudet kunde jag inte flirta med någon angående vikten…4 kilos övervikt ( kommer ni ihåg tidigare inlägg när jag hade 500 gram för mycket och fick lyfta ur från resväskan)….Idag funkade det…..killen sa;- låt gå för denna gången….Han var säkert rädd för att jag, tanten med 2 barn skulle få ett klimakterieutbrott och bli hysterisk…vilket jag hade kunnat bli ;-o
Handbagaget fixade sig oxå och jag gillar Ryan Air…idag iallafall.

Vår söta granne kom och hämta oss i min bil, som för övrigt var Saharasand-färgad och inte vit. Det blev biltvätten nu kl 21.45, hoppas dt blev bra, jag såg inte särskilt mycket.

Vi har hunnit packa upp allt, bada i poolen, storhandla mat och allt inför skolstarten. Bara gympakläder kvar. Nu är jag slut, helt jäkla utmattad, fysiskt och psykiskt. Ska dra något gammalt över mig ( viskar; Jonas ”mannen”…var e du…) hehe….
Sweet dreams from Spain ❤

Det här inlägget postades i flytt, Resor, Shopping, Spanien, Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Enkel resa

  1. Ia skriver:

    Åhh finaste Yster!! Jag som inte trodde att jag kunde sakna dig ännu mer nu… Så fel jag hade.. 😂
    💗💗💗

  2. Lina skriver:

    åhh lame

Kommentera

