*idétorka och så….*

Jag är trött…inte som i sova utan bara utan energi.
Tittar på allt jag borde packa, men jag stänger till dörren/skåpen etc så jag slipper se eländet. Har packat ungefär 48 kartonger nu och tycker att jag borde snart vara klar…men icke.
Och vem f-n har förresten burit in allt skit i huset…;.)

Det är ju tur att vi hyr ut huset möblerat, nu när vi drar till Spanien i 10 månader. För bara tanken på att utrymma ALLT gör mig lätt illamåendes…
En sak vet jag i allafall och det är att jag inte tänker tänka…;

Mycket roligare att shoppa på Herbalifes hemsida istället…klick, klick så vart jag uppe i några tusenlappar. Men jag bunkrar på, vet inte hur lång tid det tar när jag ska omregistrera mig från svensk till spansk distributör.

Tror jag ska lägga ner computern nu och sitta i solen .. i allafall i 10 minuter.

Kram Jess

Det här inlägget postades i flytt, Herbalife-må bra och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till *idétorka och så….*

  1. Mrs G skriver:

    Har nog missat turerna kring varför/hur det kommer sig att ni ska bo i Spanien i 10 månader?
    Flyttar ni hem sen igen efter det?
    Hur funkar det med skolan för dina barn?
    Verkar grymt skönt iallafall att slippa kalla trista vintern i Sverige!

    Kram Mrs G

Kommentera

