Shopping

Det blev en liten shoppingrunda igår.
Ska till Stockholm i helgen och jag har ingenting att ta på mig….Många kläder är nerpackade i och med den stundande flytten och en hel del är redan nerskickat.

Det fick bli ett par skor som jag bara föll för direkt!

De är inte så höga så jag ska nog kunna snubbla försiktigt fram….Tyvärr fanns de inte i min storlek men jag hade bestämt mig så det blev en storlek för stora.
Köpte inlägg, gelesula, hälgrej etc. Allt för att fylla i skorna så de blir på fötterna när jag går….Återkommer om dt funkar;-))

Sen blev det en svart åtsittande klänning från TopShop.
Var oerhört tveksam men lilla dottern sa; – Mamma, den framhäver dina kurvor, du är jättesnygg….Och så köpte jag den….

Sedan blev det ett nytt armband & nya örhängen i guld m gröna stenar/detaljer.

Slutligen blev det äntligen en klocka..tjoho,…
Som jag skrivit i tidigare inlägg har jag velat, längtat, tvekat, funderat etc.
Jag gick in i butiken, tittade runt och slutligen, efter att ha provar några modeller så bara var den där..Min Marc Jacobs:-)

)

Skitsnygg tycker jag:-)

Sen blev dt inget mer kul den shoppingrundan.
/Jess

Det här inlägget postades i Mode, Shopping och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Shopping

  1. Sylten skriver:

    Skiiitsnygg klocka!!!!!

  2. Kul med shopping inlägg!
    Bra val med klockan, jätte snygg (och snygga naglar som vanligt)
    Kram från Moskva

Kommentera

