Puro Beachclub

Nu kan jag lägga upp lite bilder från när jag och syrran var på Puro Beach/Marbella-Puerto Banus. Skulle gärna åka dit och lägga mig varje dag, bli uppassad, servad etc. Men det tar cirka 30 min med bil härifrån och i denna värmen kan det ibland vara skönt att bara stanna hemma , vid egen pool.
Vi skulle ju prova Nikki Beach i Marbella/Elviria.
Hade höga förväntningar då dt ska vara dn hetaste beach cluben, eller som dem själv säger; Den sexigaste….Den var öken…Taskiga madrasser, inga pooler alls , inte alls fräscht och sexigt. Vi gick igen…..

Bilder fr Puro;

Vi passade även på att ta 60 minuters massage, jag fick min vid stranden i ”tält” och syrran fick sin vid poolen. Sedan tog även syrran manikyr. Där är en del små shoppar i anläggningen och där blev dt 2 par shorts med amerikaflaggan på, till mina tjejer.
Vi käkade gott, drack godare och vi fick en underbar lyxdag tillsammans.
Ska hit igen!

Det här inlägget postades i lyxfru`?, Skönhet, Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Puro Beachclub

  1. stoffisen skriver:

    Jag älskar Puro beach!! Vi var där i Palma ich bara njööt! Helt outstanding!

    Kram
    Stoffe

Kommentera

