modern teknik

Eller god service funkar ju inte här. Har fortfarande
inget internet. Dt som skulle ta 3-4 dagar har tagit 10 . Och
än sitter vi utan. Har ringt, mailat utan större framgång. Dt enda svar jag fick var en halvtaskig
förklaring om att teknikern hade mkt att göra…
Företaget som levererade kul, frys etc slängde emballaget
i vår gata så jag fick köra till butiken idag och säga till.
Ska bli spännande och se om / när de kommer.
Och så har vi bilen, som jag skulle hämtat idag kl 11. När jag hõrde
av mig till bilfirman så skulle delen som saknades komma in kl 17. Vilket
då innebar att jag inte kunde hämta dn som planerat.
Bortsett fr detta, och lite till, så är allt bra. Varmt och skönt.
Imgn är dt dags att säga hej då till syrran som ska hem igen:-(
Dt kommer att bli tomt…

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

