Förbannade moderna bilhelvete

Mkt fula ord……
Så här är det, jag har en Nissan Juke (en ful bil som gör mig glad!);

Tyvärr är inte min i denna läckra färgen utan min är mörkgrå metallic.
Hur som helst, jätteskön att köra (stadskörning), liten tank (min handväska rymmer mer i liter). När jag varit och handlat brukar jag slänga in påsen i sätet bredvid.
Vill inte alltid sätta ner matpåsarna på golvet utan kör dem/den bredvid mig, ska ju oftast bara hem (tar 4 minuter). Sagt och gjort…och att jag aldrig lär mig….
Om påsen är tung …så tjuter bilen…..Då säger Nissan Juke;

-Någon sitter här , som inte har knäääääppt bääältet…..typ.
Så vad göra……..;

Ohh akta äggen?

Men annars känner jag mig ju helt normal 😮 (muttrar; jävla moderniteter)

Det här inlägget postades i Övrigt blandat skit och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

