Vaxning av mustasch

Fy fan…jag har ALDRIG vaxat min mustasch förr. Har små ljusa fjun och har aldrig varit besvärad. Men jag vet att solbrännan som kommer att grundas i Spain kommer att göra de små ljusa till betydligt synligare.
Dottern skulle oxå vaxas idag så jag hängde på.
Och jääävlar…..vad ont det gjorde. Resultatet blev jättebra men min smärttröskel måste ha varit helt avdomnad idag……
Vaxar du ??

Det här inlägget postades i Skönhet. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Vaxning av mustasch

  1. kristinakihlstrm skriver:

    Nej jag vaxar inte, inte nånstans, borde prova benen, men AAAAJJJJJJ!!!

  2. Ha ha, prova en brazilian bikini wax, där kan man tala om smärta…!!
    Kram!

Kommentera

