Idag vill jag ha;

ett fräckt färgat kylskåp från SMEG. Detta är lilla varianten, hade varit så mycket fräckare med den stora! Finns i många olika färger, jag fastnade dock för denna oranga när jag var i väntrummet på en klinik i Landskrona. Det kan ju pigga upp vilket kök som helst!!

De ligger från cirka 7000 kr till 14000 kr. Finns som sagt i många fler utföranden;

Vi ska ju köpa nytt kylskåp till huset i Spanien…..:-))

Det här inlägget postades i Shopping och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Idag vill jag ha;

  1. soppdieten skriver:

    Åh jag skulle vilja ha en babyblå kyl, skitläckert ju!! :O)
    http://prinsessbakelsen.blogg.se

Kommentera

