Idag längtar jag till Las Islas

Ett gömt paradis i närheten av vårt hus i Spanien.
En vän hittade när han sprang vilse..eller som han själv sa; -Han bara hittade det:-) I en lummen omgivning ligger då denna pärla som serverar Libanesisk mat.
Och just idag längtar jag jättemycket tills jag kan sitta på deras uterestaurang och bara njuta av mat, värme och trevligt sällskap.
Ska ni åka till Fuengirola, glöm inte att besöka http://www.lasislas.info

Det här inlägget postades i Spanien, Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Idag längtar jag till Las Islas

  1. Elisabeth skriver:

    Det där såg ju inte helt fel ut. Har varit många gånger i Fuengirola men detta har jag missat, tyvärr!

  2. Hola! Så härligt det ser ut! När åker ni?
    Kram!

  3. kristinakihlstrm skriver:

    Ska ni flytta dit för alltid? Jag är bara lite avundsjuk och så är fallet, men bara lite 😉

    • tiajajja skriver:

      hahaha, vi börjar med att köra augusti 2012-juni 2013. Förra gången jag skulle till Spanien skulle dt vara för 4 månader..jag kom hem 3 år senare;-o

Kommentera

