Most important 2 remember;

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Most important 2 remember;

  1. Lisbeth skriver:

    Brukar gå in och läsa hos dig då och då. Sen två år tillbaks har jag en immunförsvarssjukdom som heter Autoimmun hepatit. Innan jag fick diagnosen var jag så trött så jag kunde sova tre gånger om dagen. Värdena var jättehöga och jag fick till slut klåda på armarna. Det finns medicin som man tar hela livet. Tycker du ska kolla med din doktor i fall du inte blir piggare.
    Ha det bra

    • tiajajja skriver:

      Hej Lisbeth, så kul att du tittar in hos mig.
      Tack för tipset, jag ska googla och hålla mig lite mer ”vaken” och prata med min läkare.
      Ha det jättebra.Kram Jess

Kommentera

