Dagens utflykt

fick bli med min lillastora. Nu har ju sommarlovet dragit igång så alla mina ”dagsaktiviteter” får bli med ett barn som sällskap.

Jag har varit och slingat håret, gör det var 5:te vecka.
Har haft samma frisör sedan jag var 9 år. Några avstickare, hårmodelljobb och egna katastrof-hemma-färgningar har jag ju oxå hunnit med under alla dessa år.
Men frissan Maria räddar alltid läget:-)

Sen blev det gasen i botten och in till Malmö City.
Dags att bygga naglar,det gör jag på NailDeluxe på HansaGallerian hos Cathy.
Valde det jag brukar; långa, fyrkantiga med fransk manikyr.
Ska ni bygga så be om henne, hon är helt outstanding bra! Och snabb!

Därefter körde vi hem, lillastora är superförkyld och bäddade ner sig i sängen.
Stora tjejen har passat kusinerna själv och det gick som förväntat; Jättebra!
Jag fick med mig lilla systerdottern hem ( snart 3 år), hon skulle leka med sin moster Jajja:-))

Nu blir det inte så mycket mer idag, handla kanske……Jobbig dag ;-))

Kram Jess

Det här inlägget postades i lyxfru`? och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

