Tacky Tori Spelling

Fd Beverly Hills 90210 stjärnan Tori Spelling väntar sitt 4:de barn.
Att vara gravid är vackert (oftast) och jag kan inte för mitt liv förstå varför hon tar på sig en sån här äcklig, ful och bara totalt osmaklig ”baddräkt”…
Jag skulle inte ens ta på den som ”ogravid”……Örk!!

Det här inlägget postades i Mode och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Tacky Tori Spelling

  1. Em skriver:

    Fullkomligt osmaklig! Så bara står hon där och tänker ”oooh vad jag är vacker i mitt välsignade tillstånd”

  2. To Collide skriver:

    Oj, har nog aldrig sett en så sexig bikini på någon som är gravid 😉 Men på ngt sätt gillar jag Tori! x

Kommentera

