Frisör-Bobbys stora förlust

Alla kändisar går oftast till Frisör-Bobby, som också blivit Tränings-Bobby.
Han syns mycket tillsammans innefolk och modeller.

Såg på en annan blogg att han skrivit att hans pojkvän gått bort.
Så här står det på hans fb-sida;

”Jag skriver mitt livs värsta inlägg . Min älskling , mitt livs kärlek och bästa vän Samuel har mist sitt liv:-(((
Han var så lycklig och glad i fredags då vi var på hans kusins bröllop i Örebro och vi pratade om att själva gifta oss:-)
Min älskling var överlycklig eftersom han vart lite deppig pga att hans pappa Leif alltså min svärfar ligger på sjukhuset och döende i cancer, samt att hans farfar dog för några veckor sedan.
Min bebis Samuel har vart förkyld i några dagar och tog smärtstillande som var hans pappas medicin men hans hjärta slutade funka. Jag och min fina svärmor ringde ambulansen och dom fick liv i min älskling men han hade vart utan syre i hjärnan och hjärtat för länge. Jag har suttit med honom på intensiven i snart 24 timmar men min livs kamrat kommer inte att klara sig. Gud tar hand om min Samuel. Jag vill att alla jag känner ber en bön för den absolut finaste och vackraste killen på denna jord. Jag skulle offra mig själv bara för att se min Samuel le med sina vackra blå ögon. Finns inga ord, jag dör utan min Samuel”

En tragedi, alltid sorligt när man mister någon man älskar.
Men samtidigt ska vi komma ihåg och lära oss; – Använd aldrig någon annans medicin!

/J

Det här inlägget postades i Övrigt blandat skit och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Frisör-Bobbys stora förlust

  1. Sahlgrensa Univesitet sjukhuset skriver:

    bögar ljuger värre än brudar haha.
    dödsorsaken är hiv, men kommer förmodligen komma fram om 30 år as usual för denna anala minoritet kräver skydd och integritet.

Kommentera

