I crack my ass off / Att garva så tårarna sprutar

och så man nästan kissa på sig……

Vi var i Varberg för några helger sedan och gick ner till havet för att fotografera Kallbadhuset. Men hur många bilder jag än tog så stod där, mitt på bryggan, en man i blå skjorta..han bara stod i vägen….
Jag hade nästan gett upp när mannen började gå mot land och jag stod tålmodigt och väntade på min tur….Han stannade dock lite innan land, det ringde på hans mobil.
Han lutade sig lätt bakåt och jag…bara dog………Kolla själv;

I crack my ass off 🙂

Det här inlägget postades i fun och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till I crack my ass off / Att garva så tårarna sprutar

  1. monasuniversum skriver:

    Haha, vilken ärthjärna!

  2. maria skriver:

    hahahahaha underbart, du skulle väntat och tagit kort på hur det såg ut efter med 😉

  3. ume71 skriver:

    Hur roligt som helst

Kommentera

