Gucci & Armani sommar 2012

Vet inte hur jag hamnade på surfa-runt-på-skor. Jag gillar inte skor…kanske därför jag hamnade på skosidor..jag önskar att jag kunde gilla skor.
Eller jag ska säga så här; jag gillar skor men inte mina fötter:-)

Hade jag kunnat så hade jag trippat runt i dessa;

Dock inte dessa, har aldrig förstått mig på denna klackstorleken, tycker den är ful, klumpig, varken tunn eller tjock för att räknas som tjock…..Svensson-trist faktiskt…beigt….;

Men med tanke på att mina fötter aldrig vill samarbeta med mig så får jag väl fortsätta lufsa omkring i mina slitna gympaskor 😮

Det här inlägget postades i Mode, Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Gucci & Armani sommar 2012

  1. Åh, det finns ju faktiskt klackar som är snygga OCH bekväma, inte många av dom, men dock finns dom.

    För det första PLATFORM är ett måste (känns klacken mycket lägre) sedan måste dom vara handsydda inuti gärna med lite ”cushioning”, Tex TODS, HOGAN, YSL, vissa GUCCI modeller (Undvik Louboutin, jätte snygga men INTE sköna). Ge inte upp!!!
    Kram, Linda

  2. kristinakihlstrm skriver:

    Precis så!!! Jag gillar skor, men inte mina fötter, kunde inte ha sagt det bättre själv.

  3. Ville Niskanen skriver:

    Jag fullkomligt älskar skor. Vet inte hur många par jag har hemma. Jäääkligt många iaf.. =)

Kommentera

