Rövansikte

Om det är någon som säger till mig idag ; Du ser ut som en röv i ansiktet…
Då tar jag inte illa upp, jag har ju hemorrojdsalva under ögonen.
Hoppas däremot att jag inte får en massa klasar under ögonen…..

Googlade hemorrojder och …jag lägger INTE upp någon bild…min mage vände sig nästan in och ut……..

/J

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Rövansikte

  1. Haha, du ar rolig du!!!
    Har dock hort att den salvan ar den basta mot pasar under ogonen! Du far beratta vad du tyckte om den!! (Sorry, mitt svenska keyboard hoppade ur…)
    Kram,
    Linda

  2. Ville Niskanen skriver:

    Okej.. Jag var tvungen och googla på hemorrojder.. HERREGUD! Ska aldrig mer äta haha..

Kommentera

