Mode, en smaksak

Kollade runt på nätet lite och kom över en bild på Eva/Desperate Housewifes.
Jag måste säga att den gillade jag inte. Tråååkigt att ”kroppstrumpan” syns , med sömmar och allt;

Då tycker jag att Gisela bär upp sin djupa urringning på ett helt annat sätt;

Men som sagt; mode är ju en smaksak:-)

Det här inlägget postades i Mode och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Mode, en smaksak

  1. Livet skriver:

    hahahahaah, det var inte snyggt
    men poäng för att dom vågar, på mig hade inte ens silvertejp hållt upp mina tuttar

Kommentera

