– fläck = -2 kilo??

Jag har idag tagit bort en oinbjuden fläck, leverfläck tror vi att dt var…den satt på vänster kind och har irriterat mig ett bra tag nu. Vet inte när jag fick den, den bara satt där (som när man väntar på bussen typ ).
Nu är den borta ; 1-0 till mig.

Den åkte bort via Akademikliniken med laser. Inte skönt men inte så ont som jag trodde. Här kan man ana den på min kind;

Det brände till lite, blödde lite, brände lite, blödde lite mer…..Det var över på 3 minuter drygt. Och nu tänkte jag….att jag har gått upp så jättemkt i vikt de senaste åren måste bero på att fläcken flyttade in. Visst, brösten är tunga så jag borde få dra av för dessa också. Sen tänkte jag att fläcken vägde miiiinst 2 kilo….Med andra ord är jag snart nere i matchvikt:-))

Så här såg jag ut på vägen hem;

Återkommer när det läkt till lite. Först ska det vätska, sen ska dt ruvas sen ska det skyddas skyddas mot både sol och make-up. Och sen någongång till hösten, ska de nya pigmenten förhoppningsvis komma fram:-))

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till – fläck = -2 kilo??

  1. Marina skriver:

    Vilken smärtfri viktnedgång! Härligt!

    /Marina

  2. Martina skriver:

    Hej fina du! skulle bli oerhört glad och tacksam om du ville rösta fram mig som stockholms nästa stora artist! mitt bidrag heter: STOCKHOLM I MITT HJÄRTA – MARTINA AHLMARK och är nmr. 5 på listan! För att komma till röstningen kika in på min blogg eller besök länken nedanför efter pilen! tusen tusen tack i förväg! ->>> http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=4310&artikel=5116039 <—-

  3. Aj, låter smärtsamt, krya på dig!! Lite kul med vikten, tänk om man kunde be dom att köra lite laser här och där och vola så var man ner på idealvikt 😉
    Kram!

Kommentera

