Middag?

Vad ska vi ha till middag? Idéerna tryter och kylskåpet ekar tomt.
Lunchen bestod av grillat; korv m bröd. Så där tycker jag…
Och mannen säger som svar på ovan fråga:- Jag kan tänka mig korv med bröd…
Till middag? Igen??

Suck, vad hände med; – Älskling, vi sticker in till Västra Hamnen/Lilla Torg eller vad som, och käkar något riktigt gott….

Nix, jag tänker sitta kvar här med solbrännssvett under armarna och försöka intala mig själv att jag vill ha korv med bröd…..Kanske blir bättre om jag sväljer ner med lite rosé ??

Vad ska ni äta till middag?

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

