Bröllopsdags

Idag blir det bröllop. Ni som har följt min blogg vet att jag haft stora stora klänningbekymmer. 4 klänningar är inhandlade och än vet jag inte vilken det blir.
Däremot vet jag att jag kommer att ha skor och väska på mig…..

Vigseln blir i Lomma Kyrka och sedan blir det fest på Flädie Mat & Vingård.
Jag och mannen lyxar till det och stannar kvar på övernattning ( fast vi bara har en mil hem). Ska bli skönt att slippa jaga taxi mitt i natten.

Detta väntar oss lite senare idag;

Ha en skön fredag

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Bröllopsdags

  1. Linda skriver:

    Så fin gården see ut. Lomma är riktigt trevligt, har själv varit där på bröllop för flera år sedan 🙂
    Kan du inte lägga upp bilder på dom 4 klänningarna så kan vi vara smakråd 🙂
    Kram!
    Linda
    blogg.amelia.se/lindasblogg

    • tiajajja skriver:

      jag har haft bilder uppe på klänningarna, finns ngnstns på bloggen.
      Kommer att lägga upp bild sedan när jag är ”klädd”….:-)) Kram

  2. Coquina skriver:

    Skoj med bröllop 🙂 kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling 🙂

Kommentera

