Bröllopsskorna :-)

Snart blir det dags för bröllop!
Inte mitt, åh no, jag som skulle gifta mig skitsnygg, vältränad och pinnsmal gifte mig halvillamåendes med bebis i magen..dvs inte särskilt smal. Men glad 🙂

På fredag är det vänner som gifter sig och jag har, och har haft, ett jäkla sjå med att hitta rätt klänning. Tror jag har bestämt mig, men mycket hinner ändras innan fredag:-)

Skorna däremot tror jag att jag bestämt mig för. Blir dessa;

Kan bli lite svindelkänsel där uppe men jag har nu , som tur är, min stabila man att hålla fast i 🙂

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Bröllopsskorna :-)

  1. Linda skriver:

    Läckra skor! 😉

  2. martina skriver:

    snygga skor!! 😀

  3. sofiahassan skriver:

    riktigt snygga 🙂

  4. maria skriver:

    sjukt snygga skor! VILL HA

  5. kristinakihlstrm skriver:

    Gud så snygga!!!

  6. tiajajja skriver:

    Tack så mycket, jag kan säga att de var faktiskt skitsköna. Hade glömt att jag hade dem..kom på det nu när jag såg att jag missat att skriva tack till Er :-)) Kram Jess

Kommentera

