Ullaredshopping

Usch och ptvi…..Kunde inte somna förräns kl 02.00 och kl 05.45 ringde klockan.
Såå trött, fick lyfta upp påsarna under ögonen och fästa med häftmassa…typ så trött var jag ( och är jag nu igen).

På Ullared var det bara att gå rakt in, knappt inget folk, vi käkade lunch redan 10:10 och gick rakt till ledig kassa kl 13.00.

Så här såg mitt inköp ut när jag kommit hem och packat upp; (kläderna syns ej)

Inga onödiga inköp kan jag tillägga, allt detta är ”bra-att-ha”.
Blev mycket till mig och flickorna.
Och vad fick mannen?
Eftersom jag blivit tant (se Underkläder) och jag klassat honom som gubbe så fick han en näs- & örontrimmer. Bra där 🙂

/jess

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Ullaredshopping

  1. Anna skriver:

    Har du bytt namn eller? Först kallar du dig Linda och nu Jess…

  2. maria skriver:

    har aldrig varit där:(men VILL dit

Kommentera

