Underkläder

Har tidigare (när jag var yngre) haft en förkärlek till stringtrosor, gärna små små med pyttespets.
När man nu har blivit (äldre) klokare eller mer bekväm i allafall så faller stringtrosorna bort.

Jag börjar bli tant och tycker att mina gamla stringtrosor liknar mannens tandtråd.
Det var dags att rensa ut. Var på Twilfit igår men en väninna. Jag lyckades handla för nästan 3000 kr. Men det blev 18 par trosor, 3 bh:ar samt bh-tejp.

2 sorters modeller på trosorna, en som är halvstring och en som är ”nanne-trosa” dvs bredare modell som jag kan sova skönt i , utan att behöva gräva efter dem mitt i natten.

2 Ica-påsar med stringtrosor utrensades….någon glad som får dom i Ughanda eller så…tror inte man skänker dessa, de får nog åka till brännbart på tippen:-)

Det som är högst upp på bilden är 2 par shorts som jag köpte från Esprite. Dessa passade inte:-(

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Underkläder

  1. Ping: Stringtrosor – Underkläder « Annorlunda Underbara

  2. Elsa skriver:

    Stackars din man! Genom att bli ”tant” har du per automatik gjort honom till gubbe. Du tar död på ditt förhållande, nu kommer han ju att springa runt och kika på andra kvinnor. Egoist!!

    • tiajajja skriver:

      Hahahahahaha, jag döör, så kul du är. Trodde det viktiga innehållet var INNANFÖR trosorna………
      Han kanske var gubbe innan jag blev tant:-)

  3. Jag rensade ocksâ ut alla tringtrosor här-om-veckan. Alla utom tre som fick stanna kvar i fall att det ska bjudas pâ spänning nân dag 😉

    Hälsningar
    Yohanna som önska lycka till med brölloppet idag.

Kommentera

