Nya dojjor

Har fått en förkärlek till ..gymnastikskor. Önskar att det vore ”vanliga skor” som jag kunde tycka om..kanske rent av ett par riktigt fina högklackade.
Men så är inte fallet. Har sedan tidigare svarta/lila , gråa/lila, rosa/gråa, rosa/vita och det senaste i samligen är; Turkosa:-)
De får mig att le 🙂

De är riktigt sköna, cross-skor. Dvs ska fungera lika bra som inne- & utesko. Den främre delen (tårna) är oerhört flexibel.

Jag står stadigt på jorden med mina 39:or , som ser ut som 47:or på bilden.

Mitt leende blev lite skevt när jag kom på vad mina skor liknar;
– Har ni någonsin gått ut från dagis eller sjukhus och glömt ta av de blåa plasttossorna på fötterna?? Jäpp……

/Jess

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Nya dojjor

  1. Helen skriver:

    Lyllo dig! Jag behöver nya men har super svårt för att hitta 😦

    • tiajajja skriver:

      Och jag kan bara hitta gympisar…alla andra skor, även ballerinaskor ger mig skoskav…Jag är egentligen en hopplös skomänniska..Har snart ett bröllop att gå på…..kan jag komma i gympisar tror du:-)))

Kommentera

