Utrensning

Jag har, pga lathet och snålhet, behållt mina fd tallrikar; Höganäsmodellen.
Det har varit blandade färger; gult, grönt och mörkblått.
Hade likadana i skålar , sockerburkar, mjölkkannor etc. För er som inte vet så var det väldans inne för cirka 15-20 år sedan…..Men så åkte jag och syrran till Ikea (jag skulle inte handla alls) och då bestämde jag mig för att gammalt åker ut och nytt ska in.
Så här ser mina skåp ut idag;

Har även köpt nya plastmuggar till våra små gäster som brukar hälsa på. Rosa och blåa så klart. Tidigare var där nog en 30 st plastmuggar i olika kulörer.
De stora tekopparna är mina, liite färg får man ju ha i lådan:-)

/Jessica

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Utrensning

  1. Anna skriver:

    Åh så fina! Blir också sugen på att byta ut allt i våra skåp!

Kommentera

