Stockholmsweekend

Då var Stockholmsweekenden över, tänk så länge man längtar och tänk så fort det sedan bara försvinner ifrån en.
Vi har haft en jätteskön helg, jag och Mannen. Vi flög upp, tidigt som 17 på lördagmorgon. Hann med shopping i snöstormen, blev bikini på Åhléns (Röhnisch), ett linne från Desigual m.m.

Sen blev dt fika med min kusin P som bor i Stockholm sedan många år tillbaka, vi har inte setts på cirka 5 år. Träffade också hans flickvän L , supergo tjej. Därefter gick jag och Mannen runt och bestämde oss för att besöka Mood, där Valerie Aflalo har öppnat sin butik. Vi har kontakt på Fb och träffades på en del tjejmiddagar etc i Malmö för många år sedan. Tyvärr var Valeries klänningar för fina för bröllopet jag ska gå på….:-(

Vi satt oss Mood, den nya trendiga gallerian i Sthlm. Jag drack bubbel och njöt av folkvimlet, bara att sitta och titta på människor är fantastiskt kul.
Och där, mitt i allt, såg jag en stooor pälsjacka och ett svart långt hår….tänkte direkt på Åsa, som jag lärt känna genom min blogg/hennes blogg/fb. Messade henne och visst var det Åsa. Hon kom ut och letade upp mig och så träffades vi IRL 🙂
Vem säger att Stockholm är en storstad??

Åsa bloggar på; http://www.emperia.se/category/bloggar/hogberg/

Därefter tog vi oss till hotellet och checkade in. Resten skriver jag om senare:-))




Det här inlägget postades i Resor, Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Stockholmsweekend

  1. AKN skriver:

    Jättesnygg bikini! O du behöver ju verkligen ny bikini….:P

  2. Snacka om snygg bikini!

    / Sprid din blogg och dela dina outfits redan idag på Sveriges nya mode- och bloggcommunity – http://bloppfashion.se

Kommentera

