Las Playitas- träningsvecka på Fuerteventura

Kära läsare,

då borde jag väl lägga mig, klockan ringer 05,20 imorgon.

Jag och mina tjejer ska åka på Aktivitetsvecka/Träningsvecka.

Det finns hur många pass som helst/vecka, man kan cykla ön runt, styrketräna m.m

Men man kan även kombinera med något pass som man känner för och sedan även hinna njuta, vila, sola och må bra. Detta är vad vi ska göra:-) Kolla in länken nedan.

Får se om jag lyckas klura ut hur jag kan blogga där nereifrån, ska ta ipaden med mig.

http://www.apollo.se/se/hur-vill-du-resa/aktiva-resor/training/pages/playitasresort.aspx

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Las Playitas- träningsvecka på Fuerteventura

  1. kristinakihlstrm skriver:

    Aha, det var DET som min kompis och hennes mamma åkte iväg på, nu fattar jag…..bättre sent än aldrig.
    Där går väl dock min gräns……men om ett år kanske

    Kram

Kommentera

