Alla tio hela igen

Jag har en ”thing” eller issue med naglar.

Har varit nagelbitare på låg/mellanstadiet..tappat räkningen på hur många Stop- & Växt som pappa köpte till mig…Jag har bra naglar i mig själv, men de har en tendens att smälla av. Och det irriterar mig att ha 8 långa naglar och 2 korta…då måste jag ju klippa ner alla….det gillas inte.

Så; jag bygger naglar.

Bild 1 visar hur jag såg ut när jag var på väg till nagelbyggaren. Hade byggt med annat material när jag var i Spanien v 8 och det fick jag tagit av dagen innan det var dags att sätta på nytt;

 

Nagelbyggaren hade erbjudande; 250 kronor för nytt set! Wow och tack säger jag som annars betalar i allafall 650 kr för nytt. Duktig tjej som byggde & så här såg det ut efteråt;

 

Jag vet att det är ute med fransk manikyr och fyrkantiga naglar….att jag var mer ”inne” med mina rosa stumpar..men det funkar helt enkelt inte för mig. Jag får vara ute …för dt trivs jag med:-))

 

Trevlig helg / Linda

 

 

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

