www.eleven.se

Beställde lite produkter igår från ett företag som heter www.eleven.se

En fantastiskt lätt hemsida att navigera runt på, jag hittade såå sjukt mycket jag behövde/ville prova/var nyfiken på. Och nu, efter en jättejobbig dag med begravning, öppnade jag min kartong.

Jag vet ju givetvis vad jag själv  beställt ( även om jag faktiskt inte kom ihåg allt….) och blev såå glad för de generösa proverna som medföljde. Detta var som balsam, inte bara för min själ, utan för hela mig.

Speciellt nyfiken är jag på Baby Foot, har bara hört talas gott om denna produkt. Tyvärr har jag bokat fotvård på onsdag nästa vecka ( inför resan som nalkas) men därefter ska jag prova och återkomma med resultat.

Nej, jag fotograferar inte mina fötter, varken före eller efter:-)

Tack till 11 för übersnabb leverans, väl packat ( man har väl jobbat i förpackningsbranschen/kosmetik) , bra priser och generösa prover! U made my day!!

Kram Linda

 

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

En kommentar till www.eleven.se

  1. AKO skriver:

    Nä du blir jag besviken – klart vi ska få bilder på fötterna före & efter 😉 hihihi helst under oxå för när du använt babyfoot så ömsar din fötter efter ca 1 v….

Kommentera

