Fransnäring

Fransnäring till ögonfransarna. Oj vad jag var skeptisk och tänkte; dt är bara bluff.

En väninna provade då denna produkt , som för övrigt ligger runt 900 kr för den lilla förpackningen ( varar cirka 4-6 månader). Och som hennes ögonfransar växte..helt enormt!

Jag har provat fransnäring i över 3-4 månader nu och är helnöjd. Nästan varje dag får jag frågan om jag byggt fransar eller använder lösögonfransar. Sååå super.

I början tar man varje kväll sedan minskar man successivt ner användandet. Den är lätt att applicera, lägg på som vanlig eyeliner ( ta dock inte för nära tårkanalen..då växer det hår där oxå! )

Om man räknar ut hur länge produkten varar och vilket resultat man får så tycker jag det är rena klippet. Jag ger er en bild av mitt ena öga:-))

 

Jaja, skit i påsen under ögat, den envisas med att hänga med…:-)

Det enda som jag upptäckt som negativt är att nu slår jag i solglasögonen med fransarna, men det får vi väl ändå kalla I-landsproblem.

På bilden har jag förövrigt en vanlig mascara, helt utan extra volym etc.

/Linda

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Fransnäring

  1. Mikaela skriver:

    Spännande!
    Namn och märke på produkten?
    //Mikaela

  2. Mikaela skriver:

    Tack, det ska jag prova!!

Kommentera

