Min man slår till mig,

alltid nattetid, ibland 1 gång/natt ibland flera gånger.

Jag snarkar…säger han;-)

Och visst, jag har själv vaknat några gånger av det.,..rätt kul att hinna vakna upp mitt i en snarkning och konstatera; aha dt är sååå jag låter.

Jag har provat allt;

Jag köpte en bettskena som jag fick forma efter att jag doppat ner den i varmt vatten.

Jag fick skav i munnen och dräglade ner mig totalt de första nätterna. Sen vaknade jag av att jag höll den i handen eller så hade den fastnat på väggen. Det fungerade inte!

Sen provade jag;

Näsplåster, ska vidga upp luftvägarna. Fungerade detta…..nej. Jag vaknade på nätterna av att jag höll plåstret i handen. Och dessutom så är jag överkänslig mot gummi ….så jag fick röda prickar på näsroten. Skitsnyggt !

Då provade jag;

Inte just detta märket bör jag tillägga. Men liknande fabrikat; en skum som man ska spraya ner i svalgen innan man lägger sig. Fungerade detta då? Jag klöktes som en gnu varje kväll men fortsatte att snarka gott ändå.

 

Jag och lillan bytade rum. I 1 1/2 års tid har vi haft separata sovrum. Vi gästspelar ibland;-)

Har även varit och fått kamera i näsborrarna; kollat polyperna. Allt ok. Har röntgat huvudet , magnetröntgen tror jag det var och där var inget fel. Ena näsväggen lutar visst inåt. Därför går jag också omkring och känner mig snuvig hela tiden.

Så….vad har ni för erfarenhet? Jag vägde tidigare 56 kilo och har gått upp till 66 kg.

Min man sa ( jag citerar); Jag har hört att överviktiga människor snarker…

What the fuck….Slut på gästspel….. Jag tror inte att problemet ligger i min vikt!

Öronproppar..det har JAG för att inte vakna. Min man vägrar, han knuffar, drar i täcket, rycker min kudde och lappar till mig i sidan. Ibland vaknar jag , ibland inte.

Han säger att han ska sy fast en tennisboll i min sova-tröja…Kanske kan det fungera????

 

Alla bilder lånade från internet

 

 

 

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Min man slår till mig,

  1. kristinakihlstrm skriver:

    HAhahaha, slut på gästspel, hahaha, jag förstå dig, min man skulle aldrig våga säga nåt sånt med det beror på att jag är överviktig på RIKTIGT 66 kilo….in my dreams!!!

Kommentera

