Muffinsmage….fuck lchf

Har först helkört lchf en vecka sen halvkört i en vecka. Jag mår såå dåligt av att skriva matdagbok, det känns som jag bara äter keso, äggvita, halv avokado, knäckebröd m.m. Igår var jag hos min moster och hon hade givetvis lagat helstekt fläskkotlett med god sås, potatis, gelé, syltlök etc. Och sen slängde hon fram sin mjuka pepparkaka. ..suck…Tror jag ska låtsas att min penna tog slut, därför jag inte kunde skriva min matdagbok:-o

Jag tryckte i mig och var proppmätt när jag rullade hemåt. Kl 23.00 blev jag vrålsugen, drog i min sista biten räktårta..Inte så klokt, sen var det svårt att somna.

Idag har det varit en lika bedrövlig dag, känns som ett missbruk; har man väl återvänt gäller det att komma ur det igen. Jag tänker fortsätta synda idag, min muffinsmage bara hånler ändå.

Imorgon blir det träning igen och kanske skärper jag till mig……/Linda

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Muffinsmage….fuck lchf

  1. kristinakihlstrm skriver:

    Men det låter gott, räktårta och mjuk pepparkaka MMMmm, ta nya tag i morgon eller nåt, själv så skulle jag hellre dö än att leva på avokado och keso 😉

  2. Daniela skriver:

    haha, fan va du skriver bra! jätte fin blogg!

Kommentera

