En shopaholics bekräftelse

Det har blivit mycket inköp de senaste dagarna. Först tröttnade jag på våra köksstolar och köpte 8 nya; 4a gråa och 4a lila.Lite crazy…haha. Sen var jag ju tvungen att köpa nya löpare till bordet; 2 grå och 1 lila. Därtill blev dt ett gäng nya tulpaner, det blev nya ljuslyktor (4 st), det blev nya lampskärmar (2 st)…

Sen gick jag och handlade när jag blev hungrig och det var ju skit….Ballerinas nya kakor är ju rena rama livsfaran:-o

Idag blev det en liten tur ut för shopping, kom hem med 34 nya plagg (bara toppar, inga byxor, inga kjolar) Det blev bara 3 t-shirts till mannen, flickorna fick några plagg men resten tog jag hand om.

Och det mesta gick i svart, hur kul är jag……Att man alltid har en trygg färg att falla tillbaka på. .

Vissa av kläderna ligger på hög, ska ta dt imorgon.

Allt på höger sida klädhänget är flickornas, det tokigaste jag köpte var ett linne som var vitt i botten och med lite färgglada mönster. Det blev inte så värst dyrt iheller faktiskt.  Behövde jag något av det??

Njae, kanske de nya linnena till träningen men annars var det nog bara ”unna-dig-shopping”.

Nu är det dags för melodifestivalen, tror det är skit faktiskt…Startfältet är inte så upphetsande:-o

Ha en skön lördagkväll

/Linda

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till En shopaholics bekräftelse

  1. febe skriver:

    34 nya plagg?!?

    waooo jag har problem med att få ihop 3…….

    kan jag få hjälp av dej kanske……….?!?

    //Ö-token…….

    • tiajajja skriver:

      Absolut, inga problem! jag provar sällan (inte alls-endast bh:ar…ibland), har hur lätt som helst att hitta plagg. Det jag är lite sämre på är att organisera upp garderoben så jag ser plaggen..Många hänger där lite lätt ensamma och gömda….:-) /Linda

  2. tantt skriver:

    Ramlar in via Monas universum…är opad precis som hon.
    Köpte likadana kakor för att testa för någon vecka sedan o insåg (nu när man tränar lite o så) att EN sockerbomb till kaka motsvarar 20 minuters idogt trampande på crosstrainern…o då tyckte jag inte ens att de var goda.
    Fö är din syster smöraskfaschist o ett mellanting mellan era två askar är det som finns i detta hem.

    • tiajajja skriver:

      Jag stod på crosstrainern igår och klarade 2 minuter! Med en påhejande PT bredvid..Jisses en sån killermaskin:-!
      /Linda

Kommentera

