1 hiss och 2 diss…

Syskonkärlek i all ära, men när syrran drar in sitt första ord i Wordfeud och poängen sticker i mina ögon; 1336 (hur faaan är det möjligt?? ) då dissar jag henne. Jag dissar inte vår kärlek , jag dissar för jag är avundsjuk. Får jag ihop 50 poäng på ett ord så jublar jag…Om vi fortsatt spelet…suck, ja……Får ju ge henne en god match:-) Hahahaha

Nästa diss blir Glenn´s risotto. Kom precis hem från träningen, megahungrig och kom på att jag hade köpt en påse (fryst) risotto. What 2 say…Glenn…dt ser ut som något kräkts på min tallrik;

Sen måste jag ju givetvis avsluta med en hiss; gamla traditioner.

När vi var små (mindre) fick vi alltid små korta spaghetti hos farmor. Det fanns alltså i paket, nu för tiden får man stå och bryta långa spaghetti till 1 cm´s bitar..om man orkar….

Det är bara spaghetti, fräst köttfärs och senap! Yes, du läste rätt; SENAP !

Hultbergs Milda ska det vara ( nej, jag är inte sponsrad..)  Övriga i familjen rynkar näsan och äter sin mat; spaghetti, köttfärssås och ketchup.

Det ser inte gott ut men jisses , en sån nostalgi:-))

Ha en skön onsdag!! /Linda

 

 

 

 

 

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

