Jag + Per Gessle = 1-0

Så var denna spahelg slut, plånboken vrålgråter men gud så härligt vi har haft det. Totalt hann jag med 4 behandlingar, kunde lätt ha tagit några till. Maten har varit bra, rummet var fantastiskt. Vi fick rum i den nybyggda delen som dem invigde i sommras. Köpte inte så mycket produkter i år, blev bara Pitate , Pitaolja och Badskrubbssalt. Vi har skrattat tills tårarna sprutat, druckit oss till huvudvärk. Sett mamma på pickalurven för första gången någonsin…Ja, en riktig tjejhelg. Vid julbordet i lördags kom Per Gessle igen och denna gången brände jag bara av en bild!! Kanske kör vi hit igen nästa år, eller så tar vi något av de andra som vi varit på tidigare. Ska krypa ner i mitt badkar nu med min nyköpta kroppssalt från Ingrid K.

 

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Jag + Per Gessle = 1-0

  1. jecca skriver:

    Skriv din kommentar här!
    Kul att Du fick ett foto till slut;)

  2. AKN skriver:

    Där fick han 😉

Kommentera

