Sexig, fräsch, snygg…nähä……inte dt nä:-(

Idag var det dags att förnya passet. Jag och lillan åkte först in igår men fick tryckt i huvudet att pappan måste godkänna på papper samt det ska även bevittnas av 2 personer. Okej, hem igen. Och ..in idag igen. Hade turen att bara ha ynka 1 person före oss. Kanon. Jag hade snyggat till håret , sminket satt som en smäck, brösten var upplyfta och jag kände att..NU, NU JÄVLAR ska jag dra in en snygg passbild.

Min körkortsbild som jag tog för några månader sedan är hemsk…ska nog låtsas bli av med det om ett tag och försöka skaffa ett nytt…snyggt…..

Åter till passet…..Lillasyster blev inte nöjd för håret var platt…suck…Och så kisade hon med ögonen.Omtagning…blev inte bättre.

Sen var det min tur……lipgloss, förförisk blick…grr…..NEJ NEJ NEJ!!

Omtag….stoooort leeende……NEJ NEJ NEJ säger tjejen i luckan, man får inte visa tänderna…What?? Okej…3:dje gången gilt…puh……Men ack….jag ser inte ut som en filmstjärna, ..ser mer kriminell ut.

Någon har manipulerat bilden, gett mig trött hår, hängigt ansikte, påsar under ögonen, nästan förtvivlan syns i ögonen……bilden gjorde mig till det jag är……sliten 2 barns mor…Men äh…vem f-n tittar i passet liksom??   :-))

 

 

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Sexig, fräsch, snygg…nähä……inte dt nä:-(

  1. curlingmamman skriver:

    Hihi, passbilder och körkort…usch och fy säger jag bara!kramis

  2. Mimmi skriver:

    Jag har gett upp helt med alla ID handlingar som är svenska, man ser ju ut som man precis åkt in för droginnehav och passat på att förnya passet medan man var på stationen… har faktiskt hänt att en tullvakt skrattat åt mitt pass en gång och sagt ”Ja du det här var väl inte det bästa…” Usch, hah, det är bara att gömma det i en låda någonstans 😛

  3. Mimmi skriver:

    SV: Vi har det sådär jobbigt höstkallt när man inte kan hitta någon bra balans i det man har på sig och så regnare det flera gånger om dagen (med några timmars mellanrum).

  4. Mugshot skriver:

    Vad jag skrattade!
    Allt beror på att de har fel inställda kameror.. de överexponerar och kastar hårt ljus underifrån.
    Själv har jag blivit en ängel, mitt ljusa hår är så överexponerat så det finns inte längre.. och så var det det här med hårda anletsdrag.. ack ja, vilken otrolig brist på kompetens…
    Men som sagt, vem fan ser i passet – innan det finns anledning för en journalist att hitta dig förståss .. muhahaha.

  5. tiajajja skriver:

    Mugshot; haha, preciiis vad som hände med mitt körkortsfoto. Det blev så ljust att jag ser ut att INTE ha ngt hår!! Pust….Man kan ju undra hur svårt dt kan vara att få ihop en hyfsad bild……:-))

Kommentera

